Monday 9 January 2012

~ permulaan 2012 ~




hye adik2, kakak2, makcik2, pakcik2, sayang2 sume...
macam mane tahun baru? ada best ka?
 ary nie ary ke 9 di tahun baru...
bagi aku permulaan tahun baru nie best laa jugak..hehe..
yang xbest nye ary nie sebab dapat result tuk sem 3 ary tu..result turun laa..alhamdulillah sebab lulus semua xpayah nak repeat..:)
syukur...usaha lagi yang terbaik tuk sem nie..insyaallah..:)



okeh yang hepi nye sebab weekend ary tu 6 - 8hb aku g cameron..balik kampung laki aku..hahaha..
macam dah kahwin jer..haha..kebetulan dye balik sebab ada kenduri kat sane dye ajak aku sekali..
mule2 tu aku fikir banyak kali gak sebab fikir segan dengan family dye..tapi last2 aku ikut jugak..
ary jumaat petang dye datang amek dengan kawan dye 2 orang..
kitorang 4 org laa sumenye..

sampai sane kul 9 lebih cam tu..mak aiiii..sejukkkk..ketar aku dibuatnye...
aku yang biasa mandi lame da jadi mandi kejap jer..sejuk sangat!
aku citer macam xpenah pegi pulak kan..haha..pernah pegi setahun yang lalu..tapi sejuk kali nie lain macam! akak dye pon ada cakap sejuk lain macam..

si pakwe aku busy malam tu..naik mandi terus turun main kompang..aku duk kat uma dengar suara dye jer duk menjerit..sampai ary nie serak ha..
semangat tol..time kenduri tu nampak laa meriah kenduri tu..ada marhaban, kompang semua..not bad..

petang tu da siap sume dye ajak aku g jalan2..aku nak g cari strowberi jer...nak bawak balik kat housemate tersayang kan..haha..da jumpe strowberi kami pegi dating plak..haha...












xsempat nak bergambar banyak2 sebab ujan da turun...dye tu xboley kene ujan..manje..terus demam...:)

malam tu kitorg kuar pegi pasar malam brinchang..ujan jugak tapi nasib baik xlebat sangat..redah jer..haha..

ary ahad tengahari kitorg da gerak balik..
sayang jer nak tinggal cameron tu..tapi nak wat camne kan..layanan dari family dye pon ok..alhamdulillah...


last pic kat r & r dengkil...nilai semakin hampir..dan semakin dekat tuk berpisah denganya..haahahaha..ape punye ayat laaa..hahaha..sedih dalam aty time nie...


setiap pertemuan pasti ada perpisahan kan...sedih kot...xpe2 tahan eh..
nanti jumpe lagi...:)
memujuk aty sendiri...


love u dear!!


terima kasih tau untuk semuanya...:)

alhamdulillah...2012 membuka tirai dengan kebahagian & berharap akan melabuhkan tirai dengan kebahagia jugak..amin...insyaallah...:)



` dari aty budaqtembam `













3 comments:

  1. nampak en hairi drive depan inti hari jumaat.HAHA

    ReplyDelete
  2. @MisAmeeraAlias haha..boley cam pulak muke dye eh..haha..

    ReplyDelete
  3. Dah follow..!

    Datang la blog saya, ada banyak tudung2 yang menarik dan cantik..!!
    Mai follow mai:
    http://vanillawardrobe88.blogspot.com/

    Thanks :)

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK