Monday, 16 January 2012

~ bila dapat baucer ~



huhu..nie entry kedua pada tahun 2012..walawehhh...malas giler nak update kan...buzy pon ada gak sebenarnya...(saje ckp bz padahal x) haha..

okeh aku sebagai wakil seluruh pelajar di Malaysia nie nak ucapkan terima kasih kepada kerajaan sebab dah bagi kami2 semua nie baucer buku sebanyak rm200 (ayat skema)

tapi aku nie xtahu nak buat pe dengan baucer tu..nak beli buku..xtahu nak beli buku pe..sebab kitorang xguna buku pon...semua notes lec bagi..

kalau lah dapat tukar dengan tunai kan best..ley shopping! hahaha..



korang nak? amek laa kalau sampai..haha



kanak2 riang lepas dapat baucer...


nie...aku ler..yang makin tembam! haha..



okeh..entry kali nie xnak panjang2 sebab romate aku da pesan jangan wat entry pnjang2 sebab kalau pnjang dye xnak bace..walawehhh...siap bagi warning! haha..


kepada semua pelajar selamat berSHOPPING dengan baucer itu..:)



=)




~ dari aty budaqtembam~



6 comments:

  1. sukanya...jom p shoping buku ramai2 :)

    ReplyDelete
  2. mira: haha..bese laa kn..bile lgi...xgitu? haha..
    amir: haha..xdpt ker?

    ReplyDelete

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK