Friday 27 January 2012

` di suatu petang `


salam jumaat sume!

pe aktiviti ary jumaat kamo2 sume?
ary nie aku kuar dgn mber aku pegi Pantai Teluk Ketapang..mber aku tu mengidam nak makan sotong celup tepung!
mcam org mengandung pulak kan..haha...

xpe...layankan aje..dye mengidam makan sotong..aku pulak mengidam nak bergambar dekat batu2 kat pantai tu..haha..xtahu nape..hehe..

sumenye telah tercapai..puass??? sangat puas! hahaha




haha..hepy semacam jer...



adik mber aku..merangkap juru foto ptg td...haha..



sume da lepas hajat masing2..korang macam mane? hehe..


cukup tuk ary nie...


* sok balik nilai daa...
*xpuas lagi cuti..
*nanti xboley makan lauk mak masak da..
*lambat lagi kot boley balik pulak..:(



=)


~ dari aty cik BamBam ~


0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK