Saturday 8 December 2012

Dia Sudah Aku belom..:)


hehehe..huhuhu..hihihi..

lepas sehari ke sehari nak update..xlepas2..ari nie macam ada peluang aku nak update..
nak cerita pasal sepupu aku tunang..

diantara anak dara yang ada..tinggal aku dengan angah jer belum ada ikatan dengan sape2 lagi..kapel? xdikira..hahaha
tunggu jelaa bila turn kitorgggg...hewhew..

Achik..
aku suke mekap dye..cantikkkk...

Hasnimaiza Hashim...

kamera fon cap ayam..


pasangannya. Anas..



hantaran tuk lelaki..tuk pompuan aku xsempat amek..heee..


kami geng2 hitammmm..hahaha..:)


2 bini orang & 1 tunang orang.. 1 awek orang..hahaha

family achik..


with mak sedara,pak sedara & sedara mara lah...:)


with sepupu2 kecik yang akan datang akan jadi anak teruna & anak dara..:)


bakal tunang orang & bakal bini orang akan datangggggg...
tungguuuuuu... ;)

selamat bertunang achik... :)

till then,chow.. assalamualaikum...:)






0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK