Sunday 20 November 2011

~ suprise from him ~

Assalamualaikum..

hye kamo - kamo sume..
20112011...
sape yang sambut bday ary nie..happy birthday!! untung laa kan special date..
amacam? best x?
aku best sebab sambut 20112011 dengan si dia...haha..

semalam aku pegi holiday kt PD..(Port dickson) nanti aku wat entry khas yg tu ok...
balik petang, malam aku keluar pulak pegi makan dengan member2 aku..aku balik makan Dia call...dye cakap dye ada kat bawah..aku xcaye sebab petang tu dye cakap dye turun Ipoh amik member dye..lepas tu dye suruh aku pegi kat koridor tengok dye kat bawah..aku pegi memang ada laa..:)

waaahhhhhh...suke giler !! tak terkata kot..memang terharu..memang suprise giler..
dye datang dengan member dye ,dye bawak aku g jalan2 KL..
tak puas jumpe sebab sekejap tapi aku sangat2 hargai sebab dye sanggup datang sini..


pic gelap..:)


dye bawak strowbery weh...korang nak?


hahaha..tapi masam sket laa sebab kecik..

tapi pape pon best weh! 

sampai sekarang aku still xcaye dye datang malam tadi jumpe aku..
dye pon tanya aku tadi macam mimpi tak b datang semalam? haha..

memang macam mimpi laaa...
cubit pipi sket..ha xmimpi pon...:)

huhu..sampai sini dulu..jumpa di next entry ok..



sorry xnak blueberry nak strowberry...

~ dari aty budaqtembam ~



0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK