Tuesday 29 November 2011

~ awal muharam ~

assalamualaikum...

haluuu adik2, akak2 yang comey lotey..:)
cuci mata dengan pic nie dulu..:)


saje jer nak sibuk..aku letak kat facebook..ramai giler cakap aku da bertunang..waaa..hahaha...aku xcakap ye aku xcakap x kan? aku just senyum & cakap terima kasih jer...yang korang g percaya kenapa? haha..lu kene beb! hahaha...

salam muharam..belum terlambat kan? hehe..harap2 xlaa...:)
tanggal 27/11/2011 sepupu kesayangan saya telah mendirikan rumah tangga dengan sekali akad sahaja..(skema giler ok!) haha..


ok nie dye pengantin nye,..pic suami dye aku xsempat nak amik laa..dye buzy sangat time tu..


ok nie hantaran belah laki bagi kat pompuan..


yang nie pulak belah pompuan bagi kat laki...:)

sumenye bertemakan putih..aku pon da jadi pontianak pada ary tu..heheh..


hehehe..nampak gemok weh..haha..

ok2..da2...
selamat pengantin baru wat sepupu aku yang tersayang MYRA & DAUS..
semoga kekal selamanya...amin...:)

end story sambung study..:)




sorry xnak blueberry nak strowberry..



~ dari aty budaqtembam ~






0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK