Friday 28 October 2011

~ suke bila balik kampung ! ~

assalamualaikum....

haluuu3...korang still ad lg eh kt sini? hehe..ingatkan da lupa..lame kot aku xupdate..
bz sekali dgn bb nie lembab cam siput sedut..sory laa yer..hehe..

ok..sekarang aku kat kampung..aku cuti seminggu..ary sabtu nak balik nilai da..ary khamis balik semula terengganu nie..bape kali balik daaa...haha..

nak makan kopok lekor x? hehe..ary nie aku makan kopok lekor..mak aku buat sendiri...best wooo..xsame dengan kedai punye..hehe..nak ase? mai uma laa..hehehe..


tadaaa..terliur x? hahaha..amik laa lau boleh amik..hehehe..


sebab tu aku suke bila balik kampung ! haha..kau ada? memang laa xde kan..hahaha..aku xsuke ayat tu..tapi aku gune jugak..saje je nak bagi korang menyampah sikit..haha..*gurau2 jer..

ok laa da lewat nie..mate pon da mengatuk..hehe..bubye sekalian alam..




sorry xnak blueberry,nak strowberry..



~ dari aty budaqtembam ~



1 comment:

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK