Sunday 31 July 2011

~roti canai & tea tarik ~

assalamualaikum....

selamat malam kwan2...da mlm da...tp mlm msih muda...huhuhu...
korang sume da mkn ke?? sape belum angkt kaki...sape da ckp alhamdulillah..ad rezeki tuk ary nie...^_^
nk thu aku mkn pe??? alaaaa..nt korang jeles lak..hikhik..td aku g mkn roti canai & mnum tea tarik tau..hahahahhaha...ad ker yg nk jeles??? bt2 ad laaa...hahah..sdap...huhu...

huhu..nie laa aku mkn td...bkn skeping jer..pas mkn skeping ase cm lapa plak..order plak stu lg...hihi..sb tu laa aku gemuk skrg nie...mkn mlm2...haha...xpe nt nk pose da kn..haha...
korang nk ker?? pg laa mne2 kdai yg ad jual roti canai then mkn..ase laa pe yg aku ase,..cm bahagia jer ley mkn roti canai...hahaha...bersyukur..rezeki tuk ary nie..

tgh2 aku update blog nie kn..ad mber aku sorang nie..mber aku mse tadika dulu2..lme gler xjmpe..jmpe blik pon kt fb..tbe2 post kt wall aku nk tgk blog aku...pas tu ble da bce sruh plak ltak pic dye...gedik kn???nk tgk dye??? jap ey...
koya!!! hahahahahha..

 hahaha...HAFIY IFFAT HASNUDDIN mara ker??? awk nk mara sy campak laut!! hahahahahah...
ok laa tu sy da ltak pic awk kn..xkn nk buat stu entry khas tuk awk lak kn..nt jeles pkwe sy tu..haha..
da laa..mengarut suda...
selamat malam kawan2...tq...



sorry xnk blueberry nk strowberry

                                 ~ dari aty budaq tembam ~

0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK