Saturday 23 July 2011

~mereka sayang saya~

assalamualaikum..
lam stu ary ada 2 entry bley x?? mst laa bley kn...haha..psal famly suda,pengarang jntungku pon suda...nie agk2 sal sape lak??? ce teka,ce teka...konpem laa sal kwan2 aku kn...lau xde mereka aku nk berkawan dgn spe kn...ha gitu..aku rmai kwn tp xkn laa nk cter sume kn...yg aku nk cter nie sb mereka mmg rpat ngn aku laa...pape hal aku mgadu kt diorg..yg pling aku syg?? jeng3...

cun x?? mst laa cun..kwan aku kn..ey bkn..dye nie syg aku..aku nie bucuk dye...haha..jgn jeles dgn keakraban kami ok...nme dye NURUL HIDAYAH ZAIDEE...dye org jaybee...aku knl dye 1st aku msuk poli sb dye roomate aku...mmg aku syg gler laa kt dye nie sb aku slalu ngdu mslah aku kt dye..dye pon sme..pas tu lau beli brang mst ad jer yg sme...tshirt yg ktrog beli msih lg disimpan smpai ary nie..aku pkai lg..tp skrg aku ssh da nk jmpe dye...sjak aku bhnti poli mmg ssh jmpe dye..aku mmg rndu dye sgt2..ssh nk cri penganti cm dye...
eh kau,kau thu kn aku syg kau?? smlm kau kata aku nie cm jntung kau ey?? ary nie aku nk kata kau nie haty aku laa..bley x? mst laa bley kn.ha..kau kt sne jge dri leklok laa..aku da jauh ngn kau..aku xley dgr kau ngis daa...aku xley nk dgr kau bebel da..msg ngn jmpe len beb..stu jer yg aku nk kau thu..aku mmg syg kau & aku mmg xkn cri penganti kau!! 


kau ingtkn pic nie?? sweet kn...
tgk nie slah stu ctoh bju kitorg yg sme...;)

lepas ketiadaan aku NUR UMIE AJUA BAHARIM & SHARIFAH NUR LIYANA SYED OTHMAN yg teman kn dye..


tgk mke pon hepy semacam jer kn...konpem2 laa si enot (syg aku tu laa) tu berbahagia bile aku xde kn..haha..


yg nie umie...aku rpat ngn dye start sem 2..sb sem 1 aku xrpat laa..hahaha..dye nie aku xbpe nk pham sgt..sb tiap kali ad mslah dye ssh nk bcrita...tp bile aku ad mslah & aku xcter mmg dye mgamuk..xphm tol..tp pape pon aku syg kau laa umie!! kau pon sme jge dri kau ey...hope kekal ngn buah aty kau tu ey..nt da khwin jgn lpe lak jmput aku ok..


cik sharifah kite..dye baik tau..jgn maen2..alim.. hihihi..aku rpat ngn dye pon start sem 2 jgk sb dye roomate aku..mse sem 1 dye blik len..bilik dye sebelah blik aku jer..mcm jauh jer kn.haha..dye lau bab cinta2 nie dye xnk dgr sgt..ad laa sebab dye kn..tp lau bab mkn dye laju..mee sedap favourite dye...haha..aku ingt lg tau yana...hahaha..kwan2..dye cri bkal suami SYED..spe2 syed tu ley laa isi borang..haha..pape pon org syg yana jgk!! lme xjmpe kn?? rindu...


nie diorg bertiga...comey sumenye...

ok nie bff aku kt polisas 2thun yg lpas..smpai skrg diorg tetap bff aku..& smpai bile2 jgk....aku syg mereka!!!

start dgn bff aku kt kolej lak...nk thu x spe??? jeng3....

ok budaq gemuk nie nme dye NUR LYANA KHALILAH MOHD NOR...
dye mmg gemok ok..hahaha..yana ada aku kisah mu marah?? haha...
dye nie roomate aku..tdo sme2 ok..jgn jeles! dye mmg buas lau tido..opsss...xnk laa cter lebih2..nt dye mengamuk ngadu kt papa dye mampus aku...hahah..papa dye pon besar bley than..haha...dye nie lau bab gelak n kentut no 1 laa...jgn laa bg dye gelak..mmg ssh nk berhentii...lau kentut plak perggghhh..mmg xbg signal laa kn..main redah jer..hampeh tol...haha...xboh ckp bnyk nt mu mara aku kn yana..haha...ey aku syg mu gak..walopon mu duk knekan aku...haha..mu jgn ngis ey..lau nk ngis pgl aku...lau gduh ngn papa mu tu..cter kt aku..jgn pendam2..mu kn kuat cm aku,.haha..syg mu laaa!!


npk kn dye lg gemok dri aku?? hahaha..sikit laaa...


ok budaq kecik nie..dulu laa kecik...skrg suda bulat mke dye..hahaha...nme dye NURUL NAZADTUL HASHIMA KAMARUDDIN...pnjg wei nme mu..lenguh aku taip..haha..budaq nie housmate aku org ganu jgk..sme ngn yana td..dye bkn roomate aku..tp kdang2 tdo jgk ngn kitorg..sibuk jer...da laa buas..haha..bile dye tdo lam blik ktorg kpala dye mst kt bontot ktorg..hahaha....aku syg mu gak laa!! 



aku lg tembam disitu yer..haha...
2 org nie laa yg skmo gaduh..yg skmo teman aku g mne2..kdang xjgk! haha..xksah laa...pape pon aku hepy sebab stu kepala..ey xlaa...3kepala kn?? hah..3 gadis terengganu..ank jati terengganu...jgn men2..haha...
kami bertiga....


aku ad lagi bff mse aku sek dulu..jap ey..jap tau...
kejap....xsbar laa korang nie....
tutp mata dulu...haaaa....bukak mata cpt...

nme dye NOR SYAHIDATUL AKMA MOKHTAR...
kt sekolah dye duk sebelah aku..pape mslah dye cter kt aku laa..nk mgumpat ke pe..sume kt aku...tp dye bnyk pnteng klas sb dye ad asthma..kcian dye kn..pape pon aku syg gak dye...


yg kcik molek nie plak NOR AISHAH AZMAN...bdan kcik jer..tp bnyk mlut...stu mlut jer...tp bnyk ckp..hahahahaha..sory ecah aku curi gmbr mu.haha..ary tu aku cuti sem aku jmpe dye..da lme kn xjmpe..tp sempt jmpe skejap jer...xpuas..sb aku dpt ckp sket jer...dye pnye ckp kalah mak jemah!! haha..xksah laa kn...aku syg mu gak ecah!!


haaa..nie anak dara pingitan...hot gitu kn..hahaha..dri kiri ATIKA LYANA,AKU,RAZMA SAHIRA,SAMIHAH,NASIBAH,& FAIZAH...mereka nie kwn skelas aku mse sek dlu2..mse zman muda dlu..skrg tua ker? xlaa...dewasa ok..ha....xnk ngaku tua..haha..btul kn mne ada tua...aku pon syg jgk mereka nie..sebab mereka xlpe kt aku..lau ad mse free jer mst ajk reunion...xhbis2 reunion..hahah..tp xpe..sb aku akn usahakn jgk tuk pg..hihi...tu laa kwan kn..

merekaa....:)

suda hbis...hahaha..aku syg mereka sgt2..jauh ke dkat ker xkira laa kn...aslkn kite xptus hbungn...still love each other....
ok kwan2...selamat malam...have a nice dreams...bubye...


sory xnk blueberry nk strowberry ey...


                                                             
           
                                                                                                                ~dari aty budaq tembam~
















0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK