Saturday 25 February 2012

~ Dia lagi tua dari saya ~


hepy weekend !

di malam yang tengah kelaparan ini sy nk wat entry tuk kwan sy siket boley?
ayat kemain skema..haha..

hari ini 25 februari 2012 cukup 21 umo SI BUDAQ HIGH NOSE !

dah tua rupenye dye kan..yang penting dye tua 2 bulan dari sy! 
2 bulan pon dikira tua jugk! xkire laa kan..
degil x? haha..


okeh ini dia si budaq high nose..
SITI AISHAH AMBIAH


di kesempatan yang ada nie..sy nk ucapkan 
SELAMAT HARI JADI SAYANG!!

* moga panjang umo & dimurahkan rezeki..
* moga tabah menghadapi segala dugaan yang datang.
* moga kurangkan sket high nose ko tu!
* harap2 ko makin sayang kat aku! haha
* yang ko perlu tahu aku sentiasa ada tuk mendengar luahan hati ko..
* aku sayang ko tau! 

nie tengok video ko nie..anggap laa yang aku nynyi tuk ko k..:)



smile always sayang!!


lots of love

dari aty BamBam..

1 comment:

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK