Friday 30 September 2011

~ susah!! ~

assalamualaikum...

salam jumaat semua!!
lelaki2 kt luar sane tu pergi ke solat jumaat?
ada yang ponteng x nie?
haa..jangan sengaja2 jer tinggal dosa tau!
eh! tetibe jer membebel aku nie..
aku membebel sebab hari nie ada test pengajian malaysia (sejarah)
soalan dia boley tahan laa susah beb!
dapat paper tengok soalan..eh masyarakat majmuk..
aku bace tapi nape sekarang aku lupa?
belek2 tengok yang lain..leftenan adnan..yg simple2 tu boley laa jawab..tp bila essay tu? aiyoo...naik pening cari point nak goreng tu..
section C lak pendapat..lau xde isi nak goreng ape kan?
aku? goreng jelaa pe yang aku tahu kan..main bedal jer...haha..

kesimpulan nya soalan tu sangat laa susah..
tension tahap gaban beb!

aku tahu semua kawan2 aku tension bila dapat soalan tu,..kebanyakkan status kat facebook tu..
duk berterima kasih kat cikgu sebab buat solan cm gitu.. haha

ok laaa..xnak merepek panjang2..nanti kite jumpa lagi yer!

hepy weekend dear..

sorry xnak blueberry nak strowberry..

~ dari aty budaq tembam ~





0 kritikan:

Post a Comment

Copyright © 2012 Reserved to Cik Bambam
Design by Kay SBK